torsdag 21. februar 2013

☆ Ein liten samling av....☆

krus og koppar har eg etterkvart... 

Eg likar kaffi,
lukta og smaken av nytrekt kaffi er heilt "fantastico"...

Så med eindel kaffidrikking,
har eg funne mine favorittkoppar..


Eg likar og drikka kaffi av koppar utan hank...
Syns det er så "koselig"...
Hahaha...."Koselig" høyres sikkert veldig spesielt ut...

Så likar eg når kanten på koppen ikkje er for "tjukk..."
Altså...er eg spesiell?? 
Hahaha

Så her er desidert favoritten:



Desse koppane er frå Kremmerhuset..

Gode og drikka av.
Gode og holda i.
Og kjempe fine.

Og dei kostar bare 29 kr. pr.stk.
BILLIG!

Syns dei pyntar sånn opp at eg har dei ståande på eit brett på kjøkkendisken heile tida.

Fine:)

Så:

Tusen tusen takk alle saman for alle flotte kommentar og tilbakemeldingar eg har fått etter at eg blei ein av dei heldige 20 som blei valt ut til bloggrullen til Kremmerhuset♥.

Eg er fortsatt i 100,
og er stadig innom bloggen til Kremmerhuset for og sjekka at det stemmer..

Velkommen så mykje til nye følgarar, så kjekt♥.

Ha ein fin torsdag alle:)


☆ Klems Evelyn ☆

9 kommentarer:

  1. Eg og har et par av de,digger. Liker og krus uten hank, men ikkje til te da..Så da må eg jo ha begge deler da..Hihi..

    Snx

    SvarSlett
  2. Disse er mine favoritt-krus også! De er kjempe fine og de beste koppene å holde i! Jeg har bare seks stk, så må forte meg å kjøpe fler før de blir utsolgt!
    Stjernebrettet mitt er kjøpt på milla i kr.sund.. så under at det er fra mille-moi..tenker du likte det ja, ,haha!!
    Ha en super kveld! Jeg gleder meg til herlige hjem;-)
    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett
  3. Herlige krus du har,
    de bør absolutt stå på utstilling ja.
    Jeg har kikka litt på dem i butikken,
    men skapet er allerede fullt.
    Der fikk jeg en liten ide om hvordan jeg kan forsvare det
    om jeg skulle kjøpe flere kopper,
    kan jo ha de til utstilling på benken;)
    Har ikke landa helt etter å ha blitt valgt blant de 20 enda jeg heller:)

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  4. Gratulerer til å bli tatt ut til å være en av bloggene til Kremmerhuset. Det er jo kjempe moro og jeg unner deg det virkelig. ;)
    Så moro å høre at du går å tenker på lampen med glitter skjermen. :) Det er bare å lage en du og, det er jo gøy for meg å kunne være til inspirasjon. :)
    Ønsker deg en flott kveld.
    Klem Eline :)

    SvarSlett
  5. Skjønneste deg Evelyn,eg såg både meg og deg sin blogg så det er sant,hihi:)
    Så nydelige kopper,eg og synest dei er så koselige uten hank,har bare skålene men kunne godt tenkt meg meir i det men er så langt til Kremmerhuset..jaja kanskje likså greit:))
    Koselig er et fint ord det,hihi!

    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Hipp Hurra!! Well done!!
    Herlige kaffikopper...nok et par ting vi har felles!! :-)
    Digger de sorte og hvite koppene,tror eg må på Kremmerhuset
    Fiiiin helg til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  7. Synst du er helt normal.. hihiii
    Akkurat slik eg liker krusa og :)
    Krus kan en liksom ikkje få for mange ut av, er jo så mange lekre å kjøpe.

    Ønsker deg en finfin fredag!
    Klem fra Jorill

    SvarSlett
  8. Hei på deg!! Tusen takk for trivelig kommentar inne hos meg :)
    Syns de krusene med striper var så stilig! Jeg har også aaaalt for mange krus, det tyter ut av skapet :) Moro å bli blant de 20 bloggene hos Kremmerhuset! Oppdaga at jeg var med der og:)
    Håper du får ei riktig fin helg!! Klem, Randi.

    SvarSlett
  9. Nydelige kopper! Gratulerer så mye som en av de 20!

    God helg!

    Klem fra Karen

    SvarSlett

Takk for at du legg igjen ein kommentar, eg blir så glad♥